Thursday, July 31, 2008

ကြ်န္ေတာ္ေသဖို႕ တျဖည္းျဖည္း နီးလာေခ်ျပီ



glitter-graphics.com
ကြ်န္ေတာ့္ နာမည္ ငနီျဖစ္ပါသည္။ သည္နာမည္ ဘယ္သူကေပးခဲ့မ်န္း ကြ်န္ေတာ္မသိ။ ကြ်န္ေတာ္ လူလားေျမာက္လာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ နာမည္ ငနီ ျဖစ္ေနပါျပီ။ ထားပါ ၊ ငနီပဲျဖစ္ျဖစ္ ၊ ငျဖဴပဲျဖစ္ျဖစ္ နာမည္က အဓိက မဟုတ္ပါ။ ဘ၀က အဓိျဖစ္ပါသည္။ အထူးသျဖင့္ ကြ်န္ေတာ့္ကို ဘယ္သူက ေမြးျပီး ဘယ္သူက ေကြ်းသနည္း။ ဒါပဲအဓိက မဟုတ္လား။ ေမြးတာရွိမွ ေသတာရွိမွာေပါ့။ မေမြးဘဲႏွင့္ ဘယ္ေသတာ ရွိႏိုင္ပါ့မလဲ။
လူေတြကေတာ့ ေမြးျခင္း ၊ ေသျခင္းကို ဇာတိပိဒုခ္ေကာဟု အဆိုရွိၾကသည္။ ဒါကတရားသံပါလုိ႕ တရားဆန္ေနပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ေၾကာင္အမ်ိဳးအႏြယ္ မွာေတာ့ ေမြးတာႏွင့္ ေသတာပဲသိသည္။
တျခား ဘာမွ်မသိပါ။ ေၾသာ္-ေမ့မလုိ႕ ၊ က်န္ပါေသးသည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ေၾကာင္ေတြမွာ အေမကိုသာေတြ႕ရျပီး ကြ်န္ေတာ္တို႕အတြက္ အေဖဘယ္သူ ဘယ္၀ါမွန္း တိတိက်က် မသိၾကပါ။ အေမပဲႏုိ႕တုိက္ ၊ အေမပဲအစာရွာေကြ်း၊ အေမပဲၾကြက္လုိက္သင္ႏွင့္ အေမႏွင့္ေနျပီး အေမႏွင့္ ေဆာ့ကာ အေမႏွင့္ပဲ ကြ်န္ေတာ့္ ဘ၀တစ္ေလွ်ာက္ ၾကီးျပင္းလာခဲ႕ရပါသည္။ ထုိ႕ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ အေမ့ကို ခ်စ္ပါသည္။ အေမမွလြဲျပီး ဘယ္သူမွ် ကြ်န္ေတာ္မခ်စ္ပါ။
ေၾသာ္-တစ္ခုက်န္သြားသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ ညီမေလး အငယ္ဆံုး မိပိုကိုလည္း ခ်စ္ရပါေသးသည္။ အေမ့နာမည္ မေျပာရေသးဘူး ၊ ကံေကာင္းလုိ႕ ေမ့သြားမုလို။ ကြ်န္ေတာ့္ အေမနာမည္ကား ေဒၚမိ၀ါပင္ျဖစ္သတည္း။
ကြ်န္ေတာ့ကို ေမြးေတာ့ အေတာ္ခက္ပါသည္။ စေနေန႕ နံနက္ ၅-နာရီ ေလာက္ဟု အေမေျပာလုိ႕ သိရပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ အိမ္က အေဒၚၾကီးကလည္း ကြ်န္ေတာ့္ကို ေပြ႕ကာ ပိုက္ကာျဖင့္ " ဒီေကာင္ ေမြးေတာ့ ေနတက္ေလ ၊ သားဦးစေန မီးလုိေမႊတဲ့ ၊ ကဲ-ယၾတာ ေခ်မွေဟ့ ၊ ဓာယူခဲ့ၾကစမ္း" ဟု ေျပာဖူးေၾကာင္း အေမက ျပန္ေျပာျပပါသည္။ ဓာယူခဲ့ ဆိုတာက ကြ်န္ေတာ့္ ကိုယ္ေပၚမွ သူတုိ႕က ဓားထမ္း ေက်ာ္ၾကသည္ဆုိပဲ ၊ ထုိ႕ေနာက္ သူတုိ႕ေျပာတာရွိေသးသည္ ၊ " ဒီေကာင္အေတာ္ထက္မယ့္ ေကာင္တဲ့။ အေရာင္က အဘိုထက္ ၀ါနီေရာင္ဘက္ပိုမ်ားေသး ၊ ဒီေကာင္ၾကြက္ခုပ္ ေကာင္းမယ္တဲ့ " ဟုဆုိကာ ကြ်န္ေတာ္ ေမြးစဥ္ကပင္ ကြ်န္ေတာ့္ကို ခ်ီမြမ္း ေထာမနာ ျပဳျပီး ထုတိၾသဘာ မဂၤလာ အခါေတာ္ ေျပးၾကပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္ အရြယ္ေရာက္လုိ႕ အဲသည္ အေၾကာင္းေတြ အေမ ေျပာျပေတာ့မွ လူေတြ၏ ဇီဇာေၾကာင္ပံု ၊ ကလီကမာမ်ားပံုႏွင့္ ေတာင္ေျပာ ၊ ေျမာက္ေျပာ ေျပာပံုမ်ားကို စတင္သိခြင့္ ရပါေလေတာ့သတည္း။
" လူေတြကို သတိထားသား ၊ လူ႕စိတ္ဆိုတာ ေမ်ာက္စိတ္ထက္ ဆိုးတယ္ ၊ သိလား "
ကြ်န္ေတာ့္ အေမ ခဏခဏ ဆုိးဆံုးမ တတ္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ့္အေမ့ စကားရပ္ထဲက ေမ်ာက္ဆိုတာကို နားမလည္ပါ။ ထုိ႕ေၾကာင့္-
" အေမ ၊ ေမ်ာက္ဆိုတာ ဘာလဲဟင္ ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႕အိမ္က ဟို-ငမဲရူပ္ေတြလုိ အေကာင္ ေတြလား-ဟင္"
" တယ္-ဒီေကာင္ေလး ငါ-ပါးပုတ္လုိက္ရ ၊ ဘယ္သိပါ့မလဲ ၊ ငါလဲ လူေတြ ေျပာတာၾကားဖူးလုိ႕ ေျပာရတာ ၊ စဥ္းစားသာ ၾကည့္ေတာ့"
အေမ စဥ္းစားၾကည့္ခုိင္းမွ ကြ်န္ေတာ္ အေသအခ်ာ စဥ္းစားၾကည့္မိသည္။ ဘာမွ် အေျဖမရ ။ ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ေပၚက မနက္အေစာၾကီး ရုံးသြားတတ္ျပီး ညက်မွ အိမ္ျပန္လာသည့္ ဟို-အရာရွိ အဘိုးၾကီးေရာ ၊ ကြ်န္ေတာ္ ေမြးကတည္းက ရင္ဘတ္ထဲ ထည့္သိပ္တတ္ျပီး သူ႕ရင္ဘတ္ထဲ ကြ်န္ေတာ္အီအီးယိုတာေတာင္ နံလုိက္တာဟယ္ ၊ နံလုိက္တာဟယ္ ၊ ဒါေပမယ့္ ကေလးအီး ဆုိေတာ့ အင္း-၀ေနတာပဲဟုေျပာေလ့ ေျပာထ ရွိေသာ အဘိုးၾကီး၏ဇနီး ၊ သည္က ငနီႏွင့္ ေပြ႕ဖက္ နမ္းရူပ္ၾကပါသည္။
သူတို႕အိမ္မွာ ကေလးအငယ္အေႏွာင္း မရွိၾကလုိ႕လားမသိ။ ကြ်န္ေတာ္မွ ကြ်န္ေတာ္ ျဖစ္ေနပါသည္။ ဒါကို အေမက လူေတြကိုသတိထားဟု ဘာ့ေၾကာင့္ သတိေပးေနရပါသနည္း။ ကြ်န္ေတာ္ေတာ့ အေမေျပာစကားမွာ
ေတြးေလေတြးေလ အာရုံ ရူပ္ဖုိ႕ ေကာင္းလာေလ ျဖစ္လာလုိ႕ အေမ့ ရင္ခြင္မွထျပီး ဟိုမွ သည္မွ ခုန္ေပါက္ေျပးလႊား ေဆာ့ကစား ပစ္လုိက္ပါသတည္း။
အေမေမြးတာ သားသမီး ၅-ဦးဟုဆုိသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ အထက္ ၂-ေကာင္ႏွင့္ ၊ ကြ်န္ေတာ့္ေအာက္ ၁-ေကာင္ ၊ မီးတြင္းမွာပင္ ေခ်ာသြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္နွင့္ အငယ္ဆံုး အမေလးမိပိုသာ အသက္ရွင္ က်န္ခဲ့သည္။ ကြ်န္ေတာ္ကား ေမြးကတည္းက လံုးလံုးကစ္ကစ္ ၊ ၀၀တစ္တစ္ၾကီးဟု ဆုိၾကသည္။ တစ္ခါတေလ အိမ္က ကိုယ္လံုးေပၚမွန္ေရွ႕မွာ ကြ်န္ေတာ္ရပ္ျပီး ကြ်န္ေတာ့္ကိုယ္ ကြ်န္ေတာ္ ၾကည့္မိသည္။ ဘာမွ်မထူးပါ။ ဟိုေကာင္ေတြလုိပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ့္ ကုသိုလ္ကံက အေကာင္းၾကီး ရွိေနလုိ႕လားမသိေပ။ အိမ္က လူေတြသာမက အိမ္လာသည့္ လူေတြပါ ကြ်န္ေတာ့္ကို ခ်စ္ၾကသည္။ ငနီ ၊ ငနီႏွင့္ ပါးစပ္က မခ်။
" ေတာ္ေတာ္ လ်င္တဲ့ ေၾကာင္ေလးဟ ၊ ၾကည့္စမ္း ၊ တျခားေကာင္ ေတြကို လက္နဲ႕ ကုပ္ႏွိမ္ျပီး ထမင္းစားေနတယ္ ၊ ဟုိေကာင္ေတြကလဲ သူ႕ေၾကာက္ရတယ္ေဟ့ "
" သူတုိ႕ ကြ်န္ေတာ့္ အေၾကာင္း မသိလုိ႕ အထင္ၾကီးျခင္း ျဖစ္သည္။ အမွန္က ထမင္းေကြ်းလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ အရင္စားရမွ ကြ်န္ေတာ္ ေက်နပ္သည္။ ထမင္းကုန္သြားမွာ ကြ်န္ေတာ္ အလြန္ေၾကာက္သည္။ ထုိ႕ေၾကာင့္လည္း ပဲသီး ၊ ပဲျပဳတ္ ၊ ေျပာင္းဖူး ၊ ကန္စြန္းရြက္ ၊ ဘူးရႊက္ ၊ ခရမ္းသီး ၊ ေဂၚဖီစေသာ ဟင္းသီးဟင္းရႊက္ မ်ားကို ကြ်န္ေတာ္စားေလသည္။ အဲဒါကိုလည္း အိမ္က ကြ်န္ေတာ္စားေနသည္ကို ၾကည့္ျပီး တအံတၾသ ျဖစ္ေနၾကသည္။
" ဟာ-ဒီေကာင္ေလး ဟင္းရႊက္ေတြစား ေနတယ္ဟ ၊ ဘယ္လုိေကာင္လဲ ၊ ဒီေၾကာင္"

သူတို႕က ထူးဆန္းေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ကိုယ့္အၾကံႏွင့္ကိုယ္ျဖစ္သည္။
ကြ်န္ေတာ့္ အၾကံကား တျခား မဟုတ္။ အဲသည္ ထမင္း မရွိေတာ့ဘူးဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ငတ္ေသသြားႏုိင္သည္။ ထို႕ေၾကာင့္ အဲသည္ ထမင္း မရွိေတာ့ဘူးဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ငတ္ေသသြားႏူိင္သည္။ ထုိ႕ေၾကာင့္ အဲသည္ အရြက္ေတြကို အစားက်င့္ထားျခင္းသာတည္း။ ၾကိဳက္ေတာ့ ဘယ္ၾကိဳက္ပါ့မလဲ။ ဗိုက္ျပည့္ဖို႕ အဓိက မဟုတ္လား။ သူတို႕လူေတြမွာ စကားရပ္ရွိသည္။ " လူမွာအက်င့္ ၀မ္းမွာအခ်င့္တဲ့ " ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ေၾကာင္မွာေကာ ဘာရွိသလဲ ကြ်န္ေတာ္မသိ။ သို႕ေသာ္ အေမက တစ္ခါတစ္ခါ ေျပာတာေတာ့ ၾကားရဖူးသည္။
" ေၾကာင္အုိရင္ ၾကြက္မေလးတဲ့ ၊ ခုလဲမင္းတုိ႕က ငါေျပာရင္ နားမေထာင္ဘူး ၊ ငနီနင္ၾကပ္ၾကပ္ သတိထားူ ၊ ဟိုငွက္ခုပ္လာ ၊ ဟိုေျမြအိမ္ေပၚ ကိုက္လာခဲ့ ၊ စားတာလဲ မဟုတ္ဘဲနဲ႕ ၊ အလကား ၾကံဖန္ေဆာ့တယ္ "
အေမက ၾကံဖန္ေဆာ့သည္ဟု ေငါက္ေသာ္လည္း အမွန္က ကြ်န္ေတာ့္အေနျဖင့္ ထမင္းမရွိလွ်င္ တျခား စားလို႕ရတာေတြကို ကြ်န္ေတာ့္ အေၾကာင္းမသိႏိုင္ပါ။ ကြ်န္ေတာ့္ အေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္သာ သိပါေလသတည္း။
တစ္ေန႕ ။ ထုိေန႕ကား ကြ်န္ေတာ့္ ဘ၀မွာ အထူးျခားဆံုးေန႕ ျဖစ္သည္။ အကယ္လုိ႕ ေၾကာင္ေလာကမွာ ေန႕ထူးေန႕ျမတ္ေတြ ရွိမည္ဆိုလွ်င္ ထိုေန႕ကို ကြ်န္ေတာ္၏ အထူျခားဆံုး ေန႕ဟု သတ္မွတ္ရမည္ ျဖစ္ပါသည္။
ထားပါ။ ဒါက အေၾကာင္းမဟုတ္။ အေၾကာင္းမွာ ထုိေန႕က ကြ်န္ေတာ့္ကို အိမ္သားေတြ ၀ိုင္းၾကည့္ေနၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္မွာ အိပ္မႈန္ စံုမႊားႏွင့္မို႕ သူတို႕ ဘာၾကည့္ေနမွန္း မသိ။ ထုိစဥ္ အငယ္ဆံုး လူေကာင္ေလးက ခုႏွစ္သံခ်ီႏွင့္ ထေအာ္သည္။
" ဟာ-ငနီ လည္ပင္းမွာ ျခဴေလးပါလား ၊ အံမယ္-အံမယ္ျခဴတယမ္းယမ္းနဲ႕ မင္းကတစ္ဟုတ္ေနပါလား "
ထိုလူေကာင္ေလးေျပာမွ ကြ်န္ေတာ့္လည္ပင္းကို ကြ်န္ေတာ္ ငံု႕ၾကည့္မိသည္။ ဆရာ အီၾကာေကြး စကားကိုခဏငွားသံုးရလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ ဟိုက္-ရွားဘား(စ္) ျဖစ္သြားသည္။ လည္ပင္းယားက်ိက်ိႏွင့္ မေနတတ္လုိ႕ ပါးစပ္ႏွင့္ ၾကိဳးကို ျဖတ္ၾကည့္လည္း မရ။ ႏူိင္လြန္ၾကိဳးဆိုေတာ့ အေတာ္ ခိုင္သည္။ ဘယ္လုိမွ်ျဖတ္လုိ႕ မရ။ ကြ်န္ေတာ္ လမ္းထေလွ်ာက္ၾကည့္သည္။ ျခဴသံက တခြ်င္ခြ်င္ ျမည္ေနသည္။
အိမ္က လူေတြကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို ေျမွာက္လုိက္၊ ခ်ီလုိက္ႏွင့္ ပီတိျဖစ္ေနၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ့္မွာ သာ ျပသနာလွလွၾကီး ေတြ႕ေနရေတာ့သည္။ အကုသိုလ္သည္ ကြ်န္ေတာ့္ထံ မပင္မဖိတ္ ၾကြလာေလျပီ ျဖစ္သတည္း။
သည္ေန႕ ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ရာထ ႏူိးလာေတာ့ ေဘးဘီကို မ်က္စိပြတ္သပ္ျပီး ၾကည့္လုိက္သည္။ ကြ်န္ေတာ့္ အေမ မိ၀ါလည္း အနားမွာမရွိ။ လူအေမ ဟိုအဘြားၾကီးလည္း ပကတိ တိတ္ဆိတ္ ျငိမ္သက္ေနသည္။ ထုိစဥ္ကြ်န္ေတာ့္ ႏွာ၀မွာ ကြ်န္ေတာ္ ၾကိဳက္ေသာ အနံ႕ရလာသည္။ ထိုအနံ႕ ကားတျခားမဟုတ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕အေခၚ ငမဲရူပ္ ၊ လူေတြအေပၚ ၾကြက္ပင္ ျဖစ္သည္။ သည္အေကာင္ ဘယ္မွာ ရွိေနသလဲ။ ဘယ္ေခ်ာင္ကေန ငါ့ကိုၾကည့္ေနသလဲ။ ကြ်န္ေတာ့္ဆ႒မ အာရုံကို အနံ႕ရွိရာသို႕ ပို႕လႊတ္လုိက္သည္။ ေတြ႕ပါျပီ။ မ်က္စိႏွင့္ေတာ့မဟုတ္။ အာရုံထဲက သိလာျခင္းျဖစ္သည္။ သည္ငမဲရူပ္ၾကြက္စုတ္ ၊ မီးဖုိေခ်ာင္ထဲက ကြ်န္ေတာ့္ကို ေခ်ာင္းၾကည့္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။ မိးဖုိေခ်ာင္နွင့္ ကြ်န္ေတာ့္ အိပ္ခန္းသည္ ၁၀-ေပေလာက္ ကြာလွမ္းသည္။ သည္အကြာအေ၀းက အေၾကာင္းမဟုတ္ ၊ သူ႕ကို အမိအရ ဖမ္းမိဖို႕သာ အေရးၾကီးသည္။ ထုိ႕ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့္အျမီးကို ၾကြက္ရွိရာသို႕ ခ်ိန္သာ ကိုက္ၾကည့္လုိက္သည္။ တစ္ဘက္ကလည္း သည္ေကာင့္ေနရာ အေျပာင္းအလဲသံကို နားစြင့္ထားလုိက္သည္။ ဘယ္မွ်မေရႊ႕ေသး။ သည္ေကာင္ဇက္ပုျပီး ကြ်န္ေတာ့္ ထမင္းပန္ကန္ကို ၀င္အုပ္ဖုိ႕ေခ်ာင္းေနေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္သိသည္။ ထုိ႕ေၾကာင့္ ဒုတိယအဆင့္ အေနျဖင့္ အသာထျပီး ကြ်န္ေတာ္ ေရွ႕လက္ႏွစ္ဘက္ကို ဆန္႕ထုတ္ျပီး ကြ်န္ေတာ္္႕ ေရွ႕လက္ႏွစ္ဘက္ကိုဆန္႕ထုတ္ျပီး အကြာအေ၀း အတုိင္းအဆႏွင့္ လႈပ္လုိက္လွ်င္ သူထြက္ေျပးမည့္ေနရာ အတိအက်ကို ကြ်န္ေတာ့္ ဆ႒မအာရုံျဖင့္ မွန္းဆၾကည္လုိက္သည္။ ဟုတ္ျပီ ။ ေသခ်ာျပီ။ ဒီေကာင္ ကြ်န္ေတာ့္ လက္က ဘယ္နည္းႏွင့္မွ် မလြတ္ေတာ့။ ကေန႕ ကြ်န္ေတာ္ လက္က ဘယ္နည္းႏွင့္မွ် မလြတ္ေတာ့။ ကေန ကြ်န္ေတာ္၏ မနက္အစားအစာ (ဘရိတ္ဖတ္စ္) သည္ နတ္သုဓာ တစ္မွ် ခံတြင္းေတြ႕ေတာ့မည္ ျဖစ္၏။
ထုိ႕ေၾကာင့္ အားရပါးရ တစ္ရွိန္ထိုး ၀ုတ္ခနဲ ကြ်န္ေတာ္ ခုန္အုပ္လုိက္သည္။
" ခြ်င္း-ခြ်င္း "
" ဟိုက္-ၾသကာသ "
" ခြ်င္" က ကြ်န္ေတာ့္ လည္ပင္းမွျခဴသံ ျဖစ္ျပီး " ၾသကာသ " က ကြ်န္ေတာ္ လန္႕ေအာ္လုိက္ျခင္းသာ ျဖစ္သည္။ ၾကြက္ေနရာ ေရာက္ေတာ့ ဟိုေကာင္ ၊ ကြ်န္ေတာ့္ ျခဴသံေၾကာင့္ ဘယ္မေျပးျပီးမသိ။ ကြ်န္ေတာ္ငိုခ်င္စိတ္ ေပါက္လာသည္။ စုစည္းထားရေသာ ကြ်န္ေတာ့္အားအင္မ်ား ကုန္ခန္းသြားသည္။ ဒါ- ဘာျဖစ္တာလဲ ။ ကြ်န္ေတာ့္ လက္သည္း ဘယ္ေတာ့မွ် ၾကြက္ကို ခ်မ္းသာေပးခဲ့သည္မဟုတ္ ။ လက္တစ္ခ်က္လႈပ္လွ်င္ ၾကြက္တစ္ေကာင္ ၊ သို႕မဟုတ္ ပုတ္သင္ညိဳ ၊ သို႕မဟုတ္ စာကေလး ၊ သို႕မဟုတ္ ဆက္ရက္ ၊ သို႕မဟုတ္ အိမ္ေျမွာင္ တစ္ေကာင္ေကာင္ေတာ့ ရျမဲျဖစ္သည္။
ယခုကြ်န္ေတာ္သြားျပီ။ ကြ်န္ေတာ္ ငနီ၏ အခုပ္ အသတ္စြမ္းရည္ က်ဆင္းျပီ။ ၾကြက္မရတဲ့ ေၾကာင္ေလာက္ ရွက္စရာအျဖစ္ အဘယ္မွာ ရွိပါေတာ့အံ့နည္း။ ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ေအာက္ဆင္းျပီး ဆက္ရက္တစ္ေကာင္ ဖမ္းၾကည့္သည္ ၊ မရ။ ျခဴသံေၾကာင့္ထြက္ေျပးသြားသည္။ ကင္းလိပ္ေခ်ာတစ္ေကာင္ ထပ္ဖမ္းသည္ ၊ သည္ျခဴသံေၾကာင့္ပဲ လြတ္သြားျပန္သည္။ ေနာက္ဆံုးအိမ္ေပၚတက္ျပီး ကြ်န္ေတာ္တုိ႕အတြက္ အဖမ္းရ ၊ အလြယ္ကူးဆံုး အိမ္ေျမွာင္ကို စမ္းၾကည့္သည္။
ကြ်န္ေတာ့္ လက္ထဲက အိမ္ေျမွာင္က အသာေလး လြတ္ေျမာက္သြားသည္။ အိမ္ေျမွာင္က ကြ်န္ေတာ့္ကိုေစာင္းငဲ့၍ ထရံေပၚမွ လွ်ာပင္ထုတ္ျပသြားပါေသးသည္။ အဲဒါမွ ဒုကၡပဲ ၊ ကြ်န္ေတာ္ဘာလုပ္ရမလဲ။သည္ေကာင္ေတြ ဖမ္းမရတာကလည္း ကြ်န္ေတာ့္ လည္ပင္းက ျခဴသံေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္သည္။ ဒါဆို-ဒါဆို ကြ်န္ေတာ့္ လည္ပင္းကျခဴကို ျဖဳတ္ေပးဖို႕ ေအာ္ဟစ္ေတာင္းဆိုရေတာ့မည္။ အဲဒါမွ ဒုကၡပဲ ၊ ကြ်န္ေတာ္ လူေတြကို ဘယ္လုိေျပာရပါ့။ လူစကားကမ်ားသေလာက္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ဘာသာစကားက တစ္လံုးတည္းရွိသည္။ ထိုစကားတစ္လံုးကိုပင္ အသံအေျပာင္းအလဲႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ စကားေျပာၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ ဘာလုပ္ရပါ့မလဲ။ ဘာမွမလုပ္ႏွင့္ငနီ။ မင္း ေအာ္သာေအာ္ေပေတာ့။ ကြ်န္ေတာ့္ ဘာသာ ကြ်န္ေတာ္ အားေပးၾကံဳး၀ါးျပီး တစ္အား ေအာ္ခ်လုိက္ပါသည္။
" ေညာင္-ေညာင္ ၊ ေအာင္-ေအာင္ ၊ ေအာင္- ေညာင္"
" ကြ်န္ေတာ့္ လည္ပင္းက ျခဴကို ခြ်တ္ေပးၾကပါဗ်ိဳ႕ ၊ ကြ်န္-ကြ်န္ေတာ္ ေသရပါေတာ့မယ္။ ကြ်န္-ကြ်န္ေတာ့္ကို သနားရင္ ၊ အစာ စားေစခ်င္ရင္ ကြ်န္ေတာ့္ ျခဴကို ျဖဳတ္ေပးၾကပါဗ်ာ တို႕ ၊ ေညာင္-ေညာင္ ၊ ေအာင္-ေအာင္- ေအာင္ "
ကြ်န္ေတာ့္ ရင္ထဲက ဖ်စ္ညွစ္၍ တအားကုန္ ေအာ္လုိက္ပါသည္။ သို႕ေသာ္ ကြ်န္ေတာ့္ အသံကိုၾကား၍ လူအေမၾကီးက ကြ်န္ေတာ့္ကို ေပြခ်ီျပီး ေျပာလုိက္ေသာ စကားေၾကင့္ ကြ်န္ေတာ္ သူ႕လက္ထဲမွာ ေပ်ာ့့ေခြသြားပါေလသတည္း။
" ငါ့သား ငနီလဲ လူပ်ိဳ ၊ အဲ-ေၾကာင္ ကာလသား ျဖစ္ျပီထင္တယ္ ၊ မိတ္လုိက္ခ်င္လုိ႕ အတင္းေအာ္ေနတယ္ေဟ့ "
ကြ်န္ေတာ္ႏူတ္မွ သူတုိ႕လို ဘုရားကို တမ္းတ မိလုိက္ပါသည္။
" ျမတ္စြာဘုရား..." ကယ္ေတာ္မႈၾကပါဗ်ိဳ႕။
ကြ်န္ေတာ့္ အသံကုိ သူတုိ႕ၾကားေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ့္ စကားကို သူတို႕ နားမလည္ေသာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ေသဖို႕ တျဖည္းျဖည္း နီးလာေခ်ျပီတကား။

No comments: